Frida & Seth

Jag har lagat datorn alldeles själv.

Publicerad 2006-09-09 16:17:52 i Frida W,


Anna2


Nu skulle man kunna tro att jag har lagat min egen dator men i själva verket har jag bara dammsugat den lite. Fast den fungerade faktiskt efter den behandligen. Jag öppnade upp hela alltet och drog fram snabeldraken (mammas namn på dammsugarn). Herregud vilka dammtussar som var däri!

Annars upptäckte jag nyss att min pistagenötter som jag köpte för några dagar sen är alldeles sega och verkligen inte goa. Huvva för sånt!

Ikväll har vi klassfest i Röda villan på Campus. Jag är inte direkt laddad men jag har sagt att jag ska komma och jag tror inte att vi skulle bli så många så jag känner mig lite tvingad att gå dit. Men det blir säkert trevligt bara man kommer igång. Eller inte.. Vi får väl se.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela