Frida & Seth

Vi har det bra!

Publicerad 2012-02-05 20:40:06 i Frida berättar...,





Trots att Tiffy är fortsatt irriterande med sitt nafs i öron och svans på Tilde så fort de kommer ut och allt som kommer ur den äldre är rätt lama voff i protest, är de ändå riktigt söta och gosiga ihop när de väl vill! Många gånger kan man hitta dem ihopkurade tillsammas i soffan i datarummet eller på vardagsrumsmattan!

Just nu väntar vi på det riktiga ägarbeviset, papperet på att hon är vår hund nu, men Tiffy la snabbt beslag på sin egen plats i våra hjärtan och allt var nog egentligen klart då vi fick se hennes bild på datorn!

Hon sover varje natt i min säng, är alltid pigg på att hitta på saker, är mer kramsjuk än vad Tilde nånsin varit men har en tendens att tugga på det mesta i leksaksväg hon kommer åt! Seth är dock överseende med detta, för Tiffy är ju ändå "hans hund" och att ännu en liten bil saknar däck "gör inget"!

Nu längtar jag mycket till mildare väder och mer ork för fler uteaktiviteter! I minus 30 drygt vill ingen av oss vara ute mer än direkt nödvändigt!

Hoppas att väderprognosen för kommande helg stämmer med grader liggande just under fem, för vi har bokat stuga i Malå då! Marknad, snowboardåkning för Seth och Mello på lördagskvällen i vår enrummare till boende för natten!

 
Lilla krypinet för mamman, pappan och alla ungarna!


Hjärta, hjärta, hjärta!

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2012-02-05 20:49:35

Å jag blev oxå som sugen att bo i stuga å åka slalom hela dan.. jaja.. nu måste jag gå upp och se om nån av barnen sover.. jaja.. Hare så gött! VI hörs!

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-05 23:53:40

Söta barn ni har. Åh Malåstugorna. Nostalgi. Bodde alltid i sånna där stugor en helg när vi vsr yngre. Jättemysigt.

Postat av: jottan

Publicerad 2012-02-06 06:54:50

Mysigt med Stughelg! Såg på vädret att ni kommer att få det KANON!

Postat av: josse

Publicerad 2012-02-06 09:19:02

Nä det har jag inte sett.. det måste jag kolla innan jag fortsätter med att plocka undan.. kom ner i morse och tyckte att köket såg ut som ett Helvete, men nu är det röjt! Å kan även hända att det kanske inte såg så hemst ut som jag uttryckte mig.

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-02-07 11:39:03

Ååå gud så mysigt med en stuga i Malå! Jag vill också!



Jag gillar den krämen som jag köpte av dig i somras, den funkade bra till hösten men nu på vintern behöver jag något fetare. Aloe vera passar inte riktigt min hudtyp nu, hellre typ sheasmör-aktigt. Jag har haft barnolja i ansiktet två sista dagarna, hur snyggt är det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela