Frida & Seth

Middagstips!

Publicerad 2012-02-22 16:47:26 i Frida berättar...,

Jag har lätt för att fastna i samma spår i matväg när jag hittar något gott och framför allt enkelt och lätt! Just nu är jag inne på köttgryta. Allt förutom just köttet är "gratis" och man äter av köttet tills man är mätt! (5 points)

Idag rörde jag ihop kokade morotsslantar, champinjoner, vitlök och persilja. Förpackningen med krossade tomater gör att det blir gryta av alltihop när man sen lägger ner det stekta köttet. Idag kör vi på fläskfilé.

Sen är det valfritt om man lägger till potatis eller ris, men idag väljer jag att lägga upp maten såhär;

             
                                             (8 points av de dagliga 26)

Kvällsfikat nuförtiden består mest av fruktsallad med en halv deciliter havregryn och kanel som topping! Toppen! (2 points)

Själva viktnedgången går sakta, sakta. Står nästan still. Men det kanske kommer igång snart om jag inte unnar mig så mycket på helgerna..!

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2012-02-22 21:50:17

Jag skulle behöva mjuka min nacke lite. Har du massage och hängtid framöver?

Postat av: Frida

Publicerad 2012-02-22 22:52:27

Såg mums ut ska absolut testas:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela