Frida & Seth

Paniik!

Publicerad 2011-09-12 23:47:30 i Frida berättar...,

Fasen, det är lönslöst att kunna komma till ro ikväll! Det är nu femte getingen jag jagat idag som sätter skräck i mig! Vart tusan kommer de ifrån?!? Trodde jag var säker för sömn när jag flydde ner till vardagsrummet och först drog igen draperiet till mitt sovrum (där nu tre av dessa hemska flygfän ligger platta på golvet)...men icket! Nu har jag suttit uppkrupen i soffan i en och en halv timme och inte fått död på den här sista (förhoppningsvis sista) jädra saken, nästan haft av min högra långtå på kuppen och så visar det sig vara en fluga! Jag fruktar fortfarande för mitt liv ändå och kan inte slappna av alls! Å dåligt samvete för att jag lämnade mina två stackare i sticket på övervåningen, snarkande och lyckligt ovetande om all dramatik..! Hoppas att getingar och bin självdör av timmerstocksvibrationer! Det vore smidigt.

Jag kommer att somna helt utmattad precis sekunden innan min väckarklocka ringer. Säkert.

                          

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-09-14 10:12:58

Jag gillar getingar och humlor!



Ring mig nästa gång så kommer jag och agerar hjälte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela