Frida & Seth

Happy Halloween!

Publicerad 2011-10-29 20:01:31 i Frida berättar...,



Idag var det stora Halloweenfest-dagen!

Tack Angelica, Jennifer, Jacob och Mats
för inbjudan och ett riktigt skoj kalas för ungarna!

 

Anton och Alma!



 

Ebba och Benita!









Efter avklarat kalas var det dags att gå över till helgens gladaste överraskning - Viviann & Rickard som är hemma ett par dagar igen! Seth lördagsmyste rejält hemma hos dem!





Lördagsmys i nysoffan!


                                                                                      Foto: Seth

Imorgon styr jag, Ida och Anna kosan upp mot Haparanda! Det ska bli så roligt!

De senaste veckorna har jag planerat Seths nya rum! Alla tapetval, mattval, möblering, prylar, färger har jag haft fullt upp med att Gooogla och ordna med! Imorgon är liksom sista inköpstrippen inför renoveringshelgen nästa vecka! Jag längtar massor tills allt är klart och att Seth ska komma hem från kusin Leo - till sitt superpiffade pirat-sovrum! Hoppas bara att bilderna jag har i huvudet kommer att överrensstämma med det verkliga resultatet! Eller nä, jag hoppas egentligen att ideérna ska överträffas! 

Ha en trevlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela