Frida & Seth

När man har lite att göra...

Publicerad 2011-11-17 16:35:14 i Frida berättar...,

(Mel. Jag fångade en räv...från Snövit)


Fridas shoppingsång
 

Jag åkte ner till stan idag och såg en ganska läcker

klänning, men tro inte att, mina pengar räcker…

Ånej, min börs är tom

när jag vill ha nåt nytt!

Lugna dig, var syrrans dom

- för det är enkelt sytt!

 

 

Så jag åkte ner till stan igen

och börja en febril én

jakt på att få tag på den, snyggaste textilen!

Ånej, nu blir jag less!

Hur ska jag detta klara?

Att skaffa sig en härlig dress,

är dyrt på metervara…

 

 

Jag har ingen ny idé på lut,

det är den största utav fasor…

Får inse att jag får gå ut,

i mina gamla trasor..!

Ånej, finns det ej nåt sätt?

Har försökt nu gånger flera…

Letar efter nåt uppklätt…

…tror jag budar på Tradera!




Du har vunnit budgivningen!
För att styrka att detta skickats från Tradera bifogar vi ditt namn: Frida Wikström.
Objekt: Klänning black and white jättesöt! KAWAII! Strl: M-L (143281098)

 

Objektets pris
51 kr

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2011-11-17 17:49:42

Va! 51:- !!! Som fått!!!

Postat av: erika

Publicerad 2011-11-18 07:56:27

vilken rolig sång!!! Du är så duktig =)

Postat av: Lappkullan

Publicerad 2011-11-18 16:22:57

Nej jag har inte gjort det än, känns inte läge så nära inpå. Men kanske att jag berättar det för henne framöver, vi får se :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-11-19 13:38:50

Du ska ju bli poet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela