Frida & Seth

Måndagsrapport...

Publicerad 2011-11-28 18:02:05 i Frida berättar...,

Uppstigen från min magsjukekarantän idag... Resten av familjen verkar klara sig, å allra bäst Seth som springer runt och "kaptenar" som värsta Svartskägg över oss och bestämmer vad som händer och sker i leken och argt domderar när han tycker att vi fuskar! Det tillkommer nya regler så fort något inte passar honom! Men han är glad och sprallig och jag längtar själv till att få tillbaka samma energi...

Det enda positiva utav det hela är väl att min viktkurva ligger på minus nu trots smörgåstårta på senaste personalmötet och den extrema fikabuffén i fredags..!

Och att jag vunnit en ny klänning på Tradera - väntar med spänning på paketet för att se  om denna blåa blåsa kan passa sig för julfesten på lördag!

                         

Kommentarer

Postat av: Benita

Publicerad 2011-11-29 21:50:15

skönt att du blivit bättre.. jag hör av mig i morgon ons. om klänningen och katalogen:)

Postat av: josse

Publicerad 2011-11-30 21:42:25

Så där ja, nu var 3 månaders bilder bloggade.. inte alla, men en del. Nu ska jag se slutet av Greys.. hoppas du känner dig bättre. Vi hörs!

Postat av: josse

Publicerad 2011-12-01 18:54:39

Det kommit nån klänning än?

Postat av: custom essay writer

Publicerad 2011-12-26 07:14:19

Tack för intressant information

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela