Frida & Seth

1 maj!

Publicerad 2011-05-01 18:24:12 i Frida berättar...,

Vilken härlig dag för Seth!



Först monterades studsmattan!

Sen stod plötsligt den här fyrhjulingen i garaget - Seths alldeles egna!



Resten av familjen är glada för att jobbarhelgen min är slut, att vi jobbat på bra med rensningen av grejer då sopgubbarna kommer till veckan, att grannen börjat tömma huset på saker, att de bakar goda pizzor i Kåge och att det nu snart är läggdags för sonen! Å jag känner mig extra peppad och glad för två dagars ledighet nu!

PLUS!





På lördag sticker jag och Jottan iväg med våra smågrabbar för en hotellövernattning på Scandic Plaza i Umeå! Vi ska bara skämma bort våra ungar med lekland, leksaks-shopping, restaurangbesök, lördagsgodis å film i gemensamt hotellrum! Det kommer att bli en skojig och spännande upplevelse för Seth!

Jag tror vi bestämmer att sommaren officiellt är ON i och med denna kort-semester!

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2011-05-01 19:58:34

Vilken dag att minnas för Seth!!!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-05-02 23:07:42

Men så underbart roligt! Vilka supermorsor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela