Frida & Seth

Vilken sommarkänsla!

Publicerad 2011-06-07 21:36:50 i Frida berättar...,



Jobbade lite kort idag, fram till 11, och spenderade resten av dagen hemma på gården - utomhusstädande, men mest i solstolen! Perfekt med svalkande bris och min lyckliga Seth, som jag fick på shortsen idag för första gången! Jeansperioden är kanske över...hoppas...för fortsätter värmen så här blir det jäkligt varmt i långbyxor!

Innan jag sen vet ordet av har jag jobbat mina sista fyra arbetspass klart också! Nedräkning NU! Enkel kväll imorgon och tre journätter endast kvar!

Sen är det "hej, hej semestern och ledigheten" i sex veckor! "Jää", I say!

Passande nog avslutades denna härliga dag med sommarfest på dagis! Inte så förvånande var sonen inte alls intresserad av att sjunga med i barnkören..!



  
 


Men se! En ytterst liten ansträngning att följa med i rörelserna..!

Följt av spring i benen så fort musiken var slut!




Bäste dagiskompisen - Benjamin!


Fortsatt glad sommarfeeling på er alla!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2011-06-09 08:23:45

Det lät inte helt fel alls att få steka lite medan sonen leker på.

Jag gillar kortet när Seth håller för öronen =) Han är rolig han!

Själv börjar jag jobba halv två och innan dess tänkte jag äta frulle med Linn och hänga med Mange och Astrid som kommer hem till stan över helgen. Its gonna be great!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-06-11 08:25:04

6 veckor!! Underbart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela