Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2011-06-20 11:57:23

Tack själv för den goda maten å fikat! Hoppas att din födelsedag fortsätter lika bra. Stor kram å grattis än en gång!

Postat av: Julia :)

Publicerad 2011-06-22 18:02:34

Hejsán!

Skullee du ha den tiden och rösta på min klänning. Om du har en också så kan jag rösta på din. Du får en länk i min blogg om du säger att du har rösta. Men kan rösta 1 gång per dag puss! tack i för hand!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=BuqsHk45IkhX5Plxvrp0muQXM4UoGisHSWyX7pSEPxbJCA7vrluS

Postat av: Julia :)

Publicerad 2011-06-22 18:02:36

Hejsán!

Skullee du ha den tiden och rösta på min klänning. Om du har en också så kan jag rösta på din. Du får en länk i min blogg om du säger att du har rösta. Men kan rösta 1 gång per dag puss! tack i för hand!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=BuqsHk45IkhX5Plxvrp0muQXM4UoGisHSWyX7pSEPxbJCA7vrluS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela