Frida & Seth

Jag gillar alla mina besök!

Publicerad 2011-06-23 08:37:50 i Frida berättar...,

Fjärde dagen in på semestern...och nu skiner solen igen!

Var på återbesök på salongen igår afton och jag skojade med Gunnel om att det var för mina envisa benhårstråns skull som det regnat och mest varit lånbyxväder nu ett tag! 
Och se på tusan - det verkade ju stämma! Välkommen värmen!

Välkomna har även mina vänner och firare varit!















"Gickart" fortsätter att vara en storfavorit tvärs över gatan! Seth håller hela tiden koll på vad de gör därborta! Å varje chans han får ska han över och hälsa på!
"Mamma, jag behöver träffa dem"!







   Tre kilo Bilar, direkt från Liseberg!

Idag får Patrick semester! Nu blir vi lediga tillsammans i fyra veckor! Vi firar ledigheten med langos och fest ihop med grannarna ikväll!

Å på tal om Patrick...



Jää, baby!

Kommentarer

Postat av: Lappkullan

Publicerad 2011-06-23 15:31:38

Så fina bilder!

Och inte en dålig pressi måste jag säga :)

Postat av: Julia :)

Publicerad 2011-06-23 22:03:42

Hejsan!

Skulle du ha ett hjärta att rösta på min klänning?

Om du vill så länkar jag dig i min blogg om du ger mig 5 st stjärnor. Man kan rösta på min klänning 1 gång per dag. Tack så mycket i förhand kram!

ps: Om du också har en klänning eller en annan tävling så kan vi byta röster:)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=BuqsHk45IkhX5Plxvrp0muQXM4UoGisHSWyX7pSEPxbJCA7vrluS

Postat av: josse

Publicerad 2011-06-24 13:19:56

Vilken hejare han är på att rimma.. kanske får lov att gå en kurs hos honom! Just nu ligger barnen och sover.. sen blir det till att packa åsså kommer vi! Ska försöka ta med soligt väder, det vore najs.

Postat av: Benita

Publicerad 2011-06-25 21:42:38

Jättefina bilder :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela