Frida & Seth

Nu ska jag berätta mera...

Publicerad 2011-07-19 09:36:41 i Frida berättar...,

Semester, semester! Fortsatt ledigt denna och nästa vecka också! Dagarna spenderar vi med sovmorgnar, på loppisar, på grannens gård, med lite arbete i Byske, en del i soffan för filmkvällar och med mat/fika på tallrikarna! 

Torsdag-söndag kommer jag att bo på;  



Förhoppningsvis blir det en lätt lat weekend med många tupplurar och framdukad mat på perfekta tider, promenader i timmar som känns som korta kvartar och trevligt, kul och härligt! Jag och Jottan diskuterar nu som bäst val av resväskor och funderar på vilken typ av bagage som är optimal för vår resa! Det ger sig nog!



För övrigt önskar Seth att åka på semester igen! Han tyckte att det var "gättegoooligt" att åka bort! Vi får kanske skämma bort han än lite till och åka nånstans senare!

På kvällarna kan vi ligga länge och prata om dagen som varit, om höjdpunkterna han upplevt, om hur sommarlov enligt Seth typ är världens grej och sen tycker han att det är speciellt mysigt att få höra hur morgondagens planer ser ut..."mamma, gätta vad vi ska göra imorgon"! Seth längtar också mycket till sin födelsedag och vill att tomten (!) kommer med paket innehållande;

1. En svart gitarr (som pappa har)
2. Rori Rääserbil
3. Filmer
4. Skateboard

Det blir spännande för han nästa helg! Kalashelgen!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-07-19 16:15:37

Imorgon drar vi!



Ikväll måste jag packa för imorgon är det full rulle här hemma med två sommarbarn.

Sen blir det till att snabbt lämna över till Pelle och åka till frissan!

Kommer du och hämtar upp mig på Clive??? Då kan Pelle släppa av mig där halv sju.

Då kan jag ta över vid ratten - dock kräver jag musik i bilen.



Seth hade en bra shoppinglista! En sketboard måste han få - och skydd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela