Frida & Seth

Inget går upp mot HANS Viviann och Rickart!

Publicerad 2011-07-03 23:07:20 i Frida berättar...,



I hennes knä eller i en stol framdragen ända närmast hennes sitter Seth allra mest gärna! Det är inte alls någon fråga om vilka han tycker jätte-jättemycket om! I afton for de tre iväg på egen hand och körde "gogurt" (go-cart) och åt skrovmål ihop! Snacka överlycklig grabb som satt i baksätet när jag vinkade av dem tidigare idag!

 

Rickard är helt övertygad om att killen kommer att va tvåspråkig innan sommaren är slut, så mycket de får umgås med honom! Gladeligen välkomnar de Seth närhelst han kommer = innan de ens har hunnit ut med båda fötterna på altan! 

Tack och lov är fortfarande tidig morgon och läggdags mina egna, härliga mammatider! 

Kommentarer

Postat av: cILLA

Publicerad 2011-07-08 21:25:54

I först hand letar vi i Ursviken. Det är så svårt och stressande med husköp och vi har egentligen kollat i över ett år nu.. men inget tycks passa! Alltid nåt som det faller på.. men jag antar att när rätt dyker upp så vet man bara det :)

Jag ska skriva om Riga, ska ni dit eller? När åker ni isåfall?

Postat av: Elusen

Publicerad 2011-07-10 07:26:57

Nja, jag blev som brun de första dagarna men sen stannade det som av:/ nog för att jag har fått färg men jag får fan kämpa för det:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela