Frida & Seth

Året som gick...

Publicerad 2011-01-13 20:39:12 i Frida berättar...,

Under förra året var Patrick pappaledig de första, kalla månaderna. Jag jobbade på som vanligt och en dag i januari möblerade vi om och uppgraderade Seth till det största sovrummet på övervåningen!



I mars var jag modell för en dag, Patrick klättrade på poppislistan när han köpte en skoter och Seth var helt överlycklig för det!



Kalas och bemärkelsedagar. Hannes och Hugo fyllde 1 år, Juni, Ebba och Gunder föddes, Seth och Leo blev 3 år och Tilde hela fem!

  
           

Seth sov alltjämt i flanell och ville "kaama":s innan han la sig och suckade lyckligt "miiin mamma" med armarna om min hals! Å jag sa "miiin Seth" medans vi kramades lite till!

Maj

Jag var på mitt första kosläpp, upplevde mina första gallanfall (vilka resulterade i operation i november), det var sommarpremiär med familjen ute i stugan och Seth fick en cykel!

  

Semestern inleddes med operation vardagsrumsrenovering (det var visst redan juli när vi drog igång) och det visade sig bli en långdraget arbete...

 
   


Annars då? Vi var på en skitnice midsommarfest, Seth lärde sig cykla både med och utan stödhjul, Seth slutade med tutte och blöja, jag och Patrick firade 8 år ihop, jag åkte till Vilhelmina en helg i september och till Skåne i december! 

     
    

Vintern kom tidigt och under den senare delen av året har vi mest bara myst i vår nya soffa, träffat familj och vänner i massor och räknat dagarna till jul och det nya året!

  

...2010!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-01-13 21:55:12

Ett härligt år med andra ord!

Nu är operationen gjord och ett nytt år har startat! Nu kan ni njuta av vardagsrummet och mysa i den underbara soffan.



Seth kommer att fylla yttligare ett år och tro mig... frågorna kommer!

Men det är så otroligt kul att höra dem så du ska inte oroa dig.

Man förstår att de försöker begripa världen istället för att bara gilla läget.



Jag lär mig också att det är så mycket som jag inte kan förklara.

Som var metall är gjort av...

Hur långt det är till solen...

Vad "långhalsade" dinosaurer egentligen heter...



Tack för GOOGLE!



Postat av: josse

Publicerad 2011-01-15 14:04:29

Bra sammanfattning av året. Nu ska jag sätta mig på pyssla lite mera.. vi kanske hörs.. den som lever får se!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela