Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: anna o

Publicerad 2011-12-04 23:07:45

Åh så underbart fantastiskt härliga kort!

Postat av: josse

Publicerad 2011-12-04 23:12:10

du ser ut som en riktig filmstjärna!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-12-06 17:52:24

Haha, underbara kort!

Nej jag längtar och väntar utan större panik. Huvudsaken jag och bebisen mår bra så spelar 2 v ingen speciell roll. Men jag kan verkligen förstå dem som går och har ont, då är det nog svårare att fokusera bort "the magic date" :-) kom seth före dagen eller var han en eftersläntare som min? :-)

Postat av: cilla

Publicerad 2011-12-06 20:52:32

Haha... ja, de tankarna har jag inte haft men det kanske kommer ;p

Men snittet för första barnet har jag läst är 8 dagar över så 10 dagar är ju egentligen inte så konstigt. Jag tror faktiskt att omgivningens "krav" på att man ska föda är det bidragande orsaken för att många bryter ihop, egentligen inte sin egen förväntan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela