Frida & Seth

Hur det går...

Publicerad 2011-12-27 20:32:05 i Frida berättar...,

När Tiffy lägger sig tillrätta så skönt hon bara kan hör man också hur hennes mysfaktor ökar i form av en stooor, högljudd suck! Där satt den, liksom! Idag har tjejerna gosat ihop alldeles, alldeles nära varandra nedanför soffan och man blir helt varm när man ser att de hittar samman..! 

Tilde, som varit avvaktande många dagar, märker vi nu är mycket tillbaka till sitt gamla jag och hon tar gärna initiativ till att närma sig "lill-syrran"! 

De delar utan problem bagageutrymmet i bilen, de äter ihop utan att bråka om vilken skål som tillhör vem, de blir lika glada när vi börjar prata om koppel och promenad och de accepterar den äldstes förtur! Tiffy villl vara med i allt som händer och det är inte längre sura morr från Tilde när hon krånglar sig in mitt i en kramstund! 

Det ska nog gå bra det här!  

                  

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-12-27 21:16:00

Härligt!!!

Postat av: jottan

Publicerad 2011-12-29 13:24:28

Jag är med! Jag kan uppdatera dig om vart jag parkerade, hur jag hängde jackan och var i friden jag tog med mig i mina lunchlådor! Bio, fika, öl vadsomhelst - jag är med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela