Frida & Seth

Dan före dan...

Publicerad 2011-12-23 22:50:54 i Frida berättar...,

Seth gjorde det mesta av dagen och steg upp redan före 04.00 för att hinna med allt! Efter kompisbus hela förmiddagen, kusinbus på vår "lilla julafton" och tomtens besök på Morö Backe somnade han efter 21.00 i bilen hem...kan vi våga hoppas på en redig sovmorgon på självaste julafton?

Tilde är drottning över sin fåtölj i köket och har alltid företräde vid måltider och utgång!

Tiffy har hittat en perfekt bädd till sig själv i min Ellos-kartong (tur jag gjorde en stooor beställning)!

Patrick var värd ett par provsmakar-whiskey ikväll efter morgongymträningen och långpromenaden med hundarna!

Jag undrar hur mina first-time-ever-hemmagjorda köttbullar ska falla Lindholms-familjen i smaken imorgon till julbordet!


Och nu ska jag, som steg upp med Seth i morse, lägga mig och läsa tidning och känna lugnet! Imorgon kör vi igen med mer julfirande! Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-24 07:37:39

Tack för igår! Hoppas nu att ni får sovmorgon och jag tror att dina köttbullar kommer göra succe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela