Frida & Seth

Måndagmorgonen...

Publicerad 2011-08-01 21:40:21 i Frida berättar...,

Efter en helt igenom lyckad födelsedag somnade hela familjen tidigt igår!

Fast inte hjälpte det... Trötta som tusan ändå och efter 10 snoozningar på mobilen kollade jag till slut klockan och insåg att vi hade TJUGO MINUTER PÅ OSS ATT VARA PÅ VÅRA RESPEKTIVE JOBB! Ingen bra start på första arbetsdagen..! Kom dock endast 20 minuter försent efter dagislämning! Tur att Seth är medgörlig på morgon!

Resten av veckan då..?

TISDAG: Seth åker på SEMESTER till Jävre med charmor och farfar! Jag vaxar benen igen innan mitt arbetspass mellan 15.00...

ONSDAG: ...till 12.30! På tal om kalas så ska far min uppvaktas på denna dag! Ett år kvar till det stora 60!

TORSDAG: Jag tänker mig...SOVMORGON! Typ tills Seth kommer hem igen! Inga måsten - bara sov! 

FREDAG: Bröllopshelgen! Jag och Anna flyger ner till Göteborg!

LÖRDAG: ...pimpar, grinar under vigseln, agerar värdpar, festar loss och sover i husvagn på Thessans gård!

SÖNDAG: Vaknar oförskämt pigga och fräscha, tackar för oss och kommer hem lagom till Seths godnattsaga!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-08-02 00:11:55

Ska färsöka ta bilder imorgon, men det står stilla nu. Pelle tänkte rycka sista tapetsnuttarna på väggarna imorgon och målarburkarna står redo. Precis som byggskivorna och tapeten ligger och väntar. Golvet ska handlas imorgon om vi hinner sen är det bar att invänta energi och lite sämre väder så kommer det att gå fort.



Men bilder kommer!

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-08-03 12:40:47

Massivbloggat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela