Frida & Seth

I can smell roses!

Publicerad 2011-08-11 22:35:35 i Frida berättar...,

Superdupertoppenfinaduktigaproffsigagulliga vännen Jottan hjälpte mig idag att rensa och städa hela huset! HELA HUSET!

"Pax badrummet", skrev hon på FB-chatten i måndags..!



Jag sa inte emot! Jag sa inte heller emot när hon stod över mig och manade på när hon tyckte det var dags att rensa, slänga! Jag sa heller inte emot när hon dammsög mina golv och under alla soffkuddar, rengjorde ugnen och vek toalettpapperet sådär på hotellvis!

Vicken tjej!



Skrot och bråte efter rensningen på övervåningen bara..!
Nu är släpet vårt FULLT!



Ikväll lägger jag mig i nybäddade lakan i väldoftande hus och med vetskapen om att dammtrasorna torkats överallt!


Stort tack också till Viviann och Rickard som hämtade Seth på dagis och tog hand om honom medans vi fejjade på här hemma!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-08-11 22:48:48

Jag hade så roligt idag - detta gick lätt in på min topp 10 roligaste sakerna sommaren 2011!



Gör så gärna om det!



Och du - du var inte pjåkig du heller idag! Jäklar vilket jobb du gjorde!

Postat av: Anna O

Publicerad 2011-08-13 08:21:39

Woaw värsta grejen!!

Lyckligt lottade är vi allesammans som har Jottan.

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-08-14 17:28:52

Jottan är unik!



Tack för idag, jag missade dock bebiskläderna!? :(

Men ändå hyffsad försäljning, du måste ju ha blivit av med massor. Loppis var kul men exhausting! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela