Frida & Seth

Godmorgon Onsdag!

Publicerad 2011-04-06 08:05:25 i Frida berättar...,





Till skillnad från Seth här på bilderna så är sonen nu laktosfri ett tag för att vi ska kunna märka nån skillnad i hans mages beteende! Han har varit hemma en vecka nu och gått från "ont i gagen" till inga konstigheter alls och just när man trott att allt varit bra igen har han fått återfall så tvättmaskinen har fått gå varm...

Nu håller vi tummarna här att hans just nu känsliga mage repar sig snabbt så att vi ska kunna träffa kompisar om inte alltför länge! Det är rätt mycket långsamt att bara vara hemma så länge..!

Precis nu smaskar han i sig mjölkfri macka med mjölkfritt smör och saft! Jag är sååå glad att han äter igen! Kokt potatis och kokt fisk blir dagens lunch! Så snart kan vi he oss ut på vägarna igen!

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2011-04-06 17:10:38

Vad bra att ni provar iaf. Hoppas att det vänder för honom nu.

Postat av: Stina

Publicerad 2011-04-06 17:16:13

Hoppas magen på lillkillen blir bra snart men de måste vara en ganska stor omställning i matlagningen?! Kör ni allihop mjölkfritt nu?

Är en som smygtittar på din blogg imellanåt =)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-04-06 17:21:19

Stackars Seth. Hoppas det blir bra nu så han slipper ha ont. Vet hur det är. Har haft problem med magen sen jag blev laktosintolerant för 3½ år sedan:(

Postat av: Elin

Publicerad 2011-04-14 13:33:05

Ja jag såg er faktiskt:) Min syster satt typ 2 platser från dig tror jag. Såg det sen när det var slut och du skulle samla flocken=) Haha, att vi fastnade på kort.



Vilka underbara människor du jobbar med.

Postat av: Nellie

Publicerad 2011-05-08 12:13:26

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela