Frida & Seth

Jag gör en Josse...

Publicerad 2010-09-01 21:20:49 i Frida berättar...,

...och bloggar i kronologisk ordning vad som hänt de senaste dagarna!

Måndag; jag och Seth drog till Byske och barnvaktade Hannes ett par timmar! Lagom till middagen kom sen Josse hem från frissan och vi åt lasagne ihop!



Killarna badade dock före maten, vilket kan ses som en miss...

 

tisdagen träffade jag den här lille godingen!

 

En lite snorig Hugo fick lite kläder att ärva från äldst-kusinen!



Onsdag; vår just nu enda fungerande hall... Överfull och stökig!

Jag längtar, längtar tills vi kan öppna dörren och kliva in i vår topprenoverade hall tvärsgenom huset!

 

Den ser ut så här just nu.

Jag vill passa på att ge Patrick allt beröm han förtjänar för att han jobbat på så bra i vardagsrummet och nu gipsat alla väggar! BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM, BERÖM..!

Jag erbjöd mig att fixa spackling och slipning inför tapetseringen men...Patrick tyckte visst att "det måste ju bli bra också"! Ha, ha, ha! Tack för det förtroendet!



Spännande ljussättning på det här kortet..!
Det ser ju ut som att Patrick har byggt en stor låda!


Resten av veckan..?

Torsdag; Jobba 12-21.

Fredag; LEDIG! (Patrick åker på fiskeresa - igen!)

Lördag; Jobba 14.30...

Söndag; ...15.00!


Å inför nästa vecka har jag redan börjat ladda för...

 /hotellwilhelmina.se

Dock är det en körresa och inget romantiskt för karln och mig, men vad ska man säga när körkassan är god för bussresan tor Vilhelmina, två nätter på hotell plus mat fredag-söndag! Tack så mycket!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela