Frida & Seth

Hej, alla fredagsmysare!

Publicerad 2010-09-03 17:56:50 i Frida berättar...,



Seth tog en powernap efter vår utflykt idag...det gick inte alls att väcka honom ur sömnen på en dryg halvtimme...
Så fort jag lyfte i honom så la han bara omkull sig igen..!

Vi åkte ut till mamma min i stugan i förmiddags! När jag frågade Seth vad vi skulle hitta på idag när pappa är borta och fiskar så sa han bestämt "gåka guugan"! Jag undrade då vad han skulle göra där - "spika i träd"! Och sen tillade han "gåka guugan NU"! Jomenvisst!

Nu ska vi strax se en film och fredagsmysa med chips oxå!



  

Fredagsmys - check!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-09-03 19:42:59

Jäklarns så mysigt!!



Här hemma har vi också varit lediga för i helgen jobbar jag. Hoppas på en fin Måndag igen med barnen för sen åker Pelle på utbildning och då får jag leka ensamstående ett tag.



Fin bild på er!

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-09-03 20:01:28

Jag åker Tisdagsmorgon och kommer hem sent onsdagskväll så han är inte borta så länge. Jag jobbar tis-fred i veckan.



Postat av: Jottan

Publicerad 2010-09-06 14:31:04

Jag hade lagat två långpannor fläskpannkaka imorse och chili con carne på 2,5 kg köttfärs innan 08:00.

Nu har jag gjort 1½ långpappa broccoli och rotfruktsgratäng.



Kvar till ikväll blir korvstroganoff och skink och champinjonpaj i långpanna.



Sen har jag 2 kg köttfärs kvar som jag ska steka till tacofärs och ha i frysen färdigt till stressiga kvällar efter jobbet.



GUD så tråkigt att du inte kan i veckan. Jag hade så otroligt trevligt med dig på stan! Tycker att du ska se till att bli frisk!

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-09-06 14:31:58

"långpappa" hahahahah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela