Frida & Seth

Imorgon börjar helgen!

Publicerad 2010-10-07 21:25:30 i Frida berättar...,

Oj, oj... Det börjar kännas att jag har jobbat många timmar senaste dagarna... Dryga femtio timmar sen i fredags... Nu har jag en hel tredagarshelg ledigt att se framemot, fast det är ju klart, nu ska det hinnas med ett och annat också!

Tilde har fått trimtid imorgon! Änteligen! Fick ett tips på en kvinna på Akvariecenter som har börjat ta emot hundar som behöver snaggas lite - mamma & pappa; vill ni ha numret? 
                               

Under tiden Tilde blir höstfin hoppas jag hinna strosa runt lite på stan och hitta de sista tapeterna/prylarna inför tapetseringen på lördag. Jag velar lite hit och dit i färg- och formtänket än, men jag är övertygad om att det kommer att bli bra i slutändan i vårt stora, fina rum! Längtar, längtar tills vi får "flytta in"!

Kvällsaktiviteten på lördag är fortfarande inte spikad, men det känns ändå skönt nu att veta att vi har detta fria val!

 Jag å Patrick drar ner mot stan!                 Foto: Seth

söndagmorgon är det dags för körövning igen och klockan 11 är det skarpt läge för oss i Kusmarks kyrka! Kom dit och lyssna vettja - det kommer att låta mycket vackert - med flera körer ihopslagna!

Inför imorgon hoppas jag att Seth sover längre än till sex... Nedrans unge att vakna så tidigt nuförtiden..! Imorse när jag steg upp för att åka till jobbet satt Seth redan upp i sin säng och morgonsträckte på sina armar, gäspade stort och länge och meddelade sen "NU har jag sovit klart"! Lagom kul för förmiddagsledige pappan i rummet bredvid...

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-07 21:50:02

Ja, alltså det är så himla läskigt, de klättrar bara längre längre och upp är totalt oförsiktiga med säkerhetslinan!! Jag blir så himla upprörd! Vill de dö eller!! liksom! ojoj!!



Men du vågar se, ja :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-10-07 21:50:21

Så himla söt dogge föressten!

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-09 06:24:59

Det var fktiskt riktigt behövligt att åka ifrån här hemma ett tag och koppla bort alla måsten.

Jag kan inte förneka att jag hade tårar fulla ögonen när jag åkte och lämnade dem på dagis 30 min innan jag skulle åka. Men det visade jag självklart inte dem.



Väl iväg och så kunde jag koppla bort och njöt av att bara behöva tänka på mig själv.

4 år sist så jag passade på :-).



Visst var det ikväll nu skulle ut? Hoppas ni får det underbart!

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-10-11 07:49:54

Oj vilken skillnad på Tilde! Tänka sig att hon kan vara så liten under all den där pälsen.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-11 10:04:53

Vad har Seth för klädstorlek/skostorlek? Jag har rensat lite kläder här hemma.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-11 16:53:23

Då har jag nog något som passar honom om du är intresserad. Kom förbi och kika någon kväll när du har tid.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-11 20:17:57

Nu måste jag få se bilder från ert nya hem!

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-12 11:55:48

Ohhh jag väntar med spänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela