Frida & Seth

Lördagkväll...

Publicerad 2010-11-19 19:59:16 i Frida berättar...,

...och nu börjar jag nedräkningen inför operationen... Jag jobbade mitt sista pass igår förmiddags, det sista innan jag åker in till lasarettet. Jag tog mig friheten att sjukskriva mig iaf hela dagen efter operationen, och sen får vi se...jag hoppas få svar på lite frågor under inskrivningen på måndag. Men hela helgen ledig nu alltså.

Idag var en härlig utedag!

                  
                                                  Seth i sin skoterpose!

Skidorna och skridskorna som vi köpte igår på Barnens Hus ligger fortfarande i bagaget på Saaben och vi får se om vi lyckas hålla dem "hemliga" fram till jul... Det skulle ju va så skoj att se Seth spänna på sig skidorna snart..! 

Ps. Morfars och farfars!
              Välkomna till Seths dagis-julfest tisdag den 30e november kl. 17.30!

                      


+ Har vi nån barnvakt till vår lille pepparkaksgubbe om Patrick bestämmer sig för att följa med på körfesten lördag 4e december..? Blink, blink..!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-11-20 20:24:38

Är det på Måndag du ska operera dig????

Tycker absolut att du ska vara ledig dagen efter, sist jag gjorde min titthålsoperation så var jag hemma i tre-fyra dagar efter. Passa på att vila.



Postat av: Jottan

Publicerad 2010-11-21 22:20:19

Emils bilder kommer nog kanske också upp på bloggen. Han har precis lärt sig att skela med ögonen och göra helt nya konstiga miner så det finns några att ta av!



Du ska inte vara orolig för operationen, de är så otroligt söta som arbetar där så man känner sig som en prinsessa!



Jag tänker på dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela