Frida & Seth

Tre positiva grejer!

Publicerad 2010-11-11 18:51:29 i Frida berättar...,

* Galloperationen är nu planerad! Tisdag 23 november, inskrivning dagen före! Fram tills dess har jag inga journätter så jag borde kunna jobba mina pass innan jag ska in på lassa! Denna vecka har förövrigt varit ganska lugn på gallbesvär-fronten (bara ett litet anfall igår kväll, men det gick snabbt över med hjälp av en tablett).

* GILLA grannar med egen traktor som snabbt fixar även din gård, så du slipper skotta själv! I gengäld brukar vi betala avloppstämningen för honom..!

* Leksakskataloger! Kul inför jul! Typ lika roligt för mig att bläddra i som för Seth som förtjust pekar på nästan allt i dem och säger att; "DEN jag ska ha"! Från "tomten" tror jag Seths julklappar i år får bli; reglerbara skridskor, skidor/stavar, galler till hockeyhjälmen, några sällskapsspel... Oj, vad det är "GOOLITT" att köpa julklappar!
                                              
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela