Frida & Seth

Torsdagsrapporten...

Publicerad 2010-11-25 22:01:17 i Frida berättar...,

Dag två hemma och jag går fortfarande lite krokigt. Det sliter och drar i såren på magen, men det värsta är över nu! Har hunnit med två kaffebjudningar idag ändå och jag har varit hushållelig och tvättat och diskat och skött brasan.

 I afton har vi uppvaktat Meta på hennes födelsedag! Grattis igen! Jag och Leffe drog där igång en "vem-har-värst-ärr-nu-då-tävling"...men Palle smög sig otippat in och vann den matchen.

Nu har sista laddningen smärtstillande tabletterna landat i magen för idag och jag hoppas att Seth inte längtar så hemskt efter "mammas säng" nu och att han håller sig kvar i sitt rum hela natten... Nog för att vi köpt fin soffa, men den håller inte att sova i alltför många timmar.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-11-26 22:28:10

Jag ät glad att du har gjort bort operationen! Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela