Frida & Seth

Nyopererad!

Publicerad 2010-11-24 22:24:33 i Frida berättar...,

Hemma efter ett drygt dygn på lassa. Smått mörbultad i magtrakten och med fyra hål som smärtar när jag rör mig, men det är stort skillnad sen mitt på dagen! Gallblåsan full med stenar utsugen och gallgångarna rensade!

I say; gallbesvär - no more!

Har sjukskrivit mig resten av denna vecka och hoppas att det fortsätter kännas bättre och bättre för varje dag nu!

Jättetack till mamma och pappa som skötte om mig inför operationen och lät mig och Tilde sova över där natten till tisdag!

Nu ska jag stappla mig upp i sängen och sova ännu ett par timmar till!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-11-25 19:31:50

Hoppas du känner dig bättre idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela