Frida & Seth

Helgen som var...

Publicerad 2010-11-08 17:33:34 i Frida berättar...,



I fredags åkte jag hem från jobbet innan jag var färdigarbetad, jag kortade av mitt pass med ca 18 timmar..! Gallan gjorde sig påmind igen och jag vågade inte chansa på att smärtan skulle "ge med sig". Men det gjorde den för en gångs skull! Sjukskriven som jag var hade vi sen en härlig familjelördag med promenad och fikafrämmande och sen suring på kvällen! 



 

Fast om det var just suringen som gjorde sitt eller nån annat..? Lördagnatt var det igång igen. Tabletterna jag fått utskrivet triggade bara igång smärtorna ännu mer och jag fick väcka svärmor för att skjutsa mig till akuten! Drygt tre timmar senare kunde hon lämna av mig hemma...fullständigt påverkad av ännu mer morfin vinglade jag in med en spypåse i handen..! 

TACK Meta för hjälpen!

Söndagen spenderade jag mest sovande i soffan och i sängen. Även idag har varit en sovardag - helt slut! Tog mig till min massageinstruktör idag ändå och hon prövade zonterapi på mig. Lite tryck och knådning under fötterna ska kunna göra susen för gallbesvären!

Annars är det nu högst tre veckor kvar tills min gallblåsa ska ut!  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela