Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-11-13 21:34:33

Kameran stannade hemma tyvärr. Men det var jätteroligt.



Massor av folk - 6000 st!

Underbara talanger och applåder och skrik i massor.



Jay ägde totalt och hela ladan dånade av klapp varje gång han visade sig.



Hamnade bredvid en skitgullig tant som fick agera jack och västvakt åt mig varje gång jag kom på att springa på toa och sträcka på mig, i retur fick hon chips och choklad av mig.

Hon erbjöd mig kaffe ur hennes termos.



En upplevelse.

Postat av: jos

Publicerad 2010-11-14 20:14:10

Tack tack.. Nu har jag äntligen bloggat.. har lite kort att blogga såg jag när jag kolla i kameran.. får se när jag orkar göra det. Ni behöver iaf inte ta Hannes på fredag. Jag går på bio med anna, rebecca och en roger istället. Nog för att jag hade tänkt skona dig från det iaf.. barnvaktningen alltså.. nu när du har så promblen med gallan.. Nu ska jag gå och göra lite fika å sen ska vi se harry potter.. Vi hörs!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela