Frida & Seth

Men nå så...

Publicerad 2010-05-26 22:37:13 i Frida berättar...,

Det är ingen idé att ens tänka på att gå och lägga mig nu...min rygg smärtar igen! Oj, oj, oj vad ond den är!

Stolpillrena som läkaren skrev ut hjälper icket. Bara att uthärda ett tag till antar jag... Väntar på remissen för gallröntgen, men jag är rädd att den inte ska visa nåt nu då medicinen inte biter på den här smärtan.

Jag fick räkningen för akutbesöket hemskickat igår också, vilken besvikelse det var... 300 spänn för några petningar på ryggraden...

Den nu ganska vanliga rutinen är att anfallen varar i ca två-tre timmar. Ikväll kände jag den första molande värken komma under körövningen så jag kanske är smärtfri om ungefär en timme max.

Förövrigt är jag ledig nu tills på söndag afton! Det känns toppen! Nu skulle det bara sitta fint med fint väder också! Jag har tänkt ta en riktig ego-helg och umgås med vänner på stan på fredagkväll och sen åka ut till Lotta i ny-huset i Bureå på lördag för att se Eurovision tillsammans med henne och Anna! Det känns allt lite galet att vara borta så mycket (!) men Seth kommer ju ändå knappt att märka att jag är borta och Patrick får tre kvällar för sig själv i lugn och ro!

Kommande dagar i korta drag:

Torsdag: LEDIG! Städdag! Möte på banken 15.00.

Fredag: LEDIG! Lekparksdate på fm! Stan/bar-häng på kvällen!

Lördag: LEDIG! Kosläpp i Frostkåge 12.00! Mot Bureå efter middagen!

Söndag: Hoppas på nån kul aktivitet med familjen innan jobbet väntar 14.30...

Måndag: ...12.00. Andra omgången av benvaxningen direkt efter avslutat pass! (Ja, så mycket var det! Ha, ha, ha!) 

Tisdag: LEDIG! Seths dagis har sommarfest på afton!

Onsdag: LEDIG!


Mycket roligt att se framemot! Det känns genast mycket bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela