Frida & Seth

Utelek är det bästa!

Publicerad 2010-05-13 11:21:06 i Frida berättar...,

Utvecklingsamtal på dagis i tisdags. "En alltid glad och arbetssam kille som älskar att vara ute och leka"! Det låter som att det stämmer in precis! "Äter bra och snabbt så han får springa ut så fort som möjligt! Han gillar att cykla, leka med tågbanan, bygga med lego och sitter länge med lek-degen och bakar"!



Igår kom familjen Lindström/Johansson på besök på afton! Vi bjöd på kaffe och glass utomhus och det börjar kännas som att sommartiden med uteservering dagligen snart är här! Nu fattas bara mer värme och att de sista snöhögarna ska försvinna!









 

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-05-13 13:20:23

Utvecklingssamtal på dagisnivå är snäppet lättare än för oss gamlingar. Seth fick ju bara bra saker, en riktig liten superkille!



Nu måste jag snart på jobbet. Du jobbade natt va? Då ringer jag sen om jag inte tvärglömmer bort det i villervallan som kommer vara på jobbet ikväll.



Apropå ingenting, Mange Johansson pratar med mig nu på FB och säger att han mötte mig nån dag i veckan när han körde bil och tydligen hade jag gapat onaturligt mycket i min bil så nu är jag hans idol =) Jag tror jag våldssjöng nån bra låt eller gäspade men roligt är det ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela