Frida & Seth

Nu kan man snacka dagavill..!

Publicerad 2010-05-09 21:57:23 i Frida berättar...,

Måndag och tisdag är som vanliga dagar fast imorgon är ändå som en helgdag för mig eftersom jag har ledigdag då jag har arbetat idag ifrån igår. Onsdag blir som en fredag eftersom det är en röd dag dagen efter och torsdag blir då som en söndag när många är lediga (dock inte jag) men dan därpå är vi tillbaka i den vanliga lunken fast det är ändå rätt ok för det råkar ju vara kortdag på jobbet och fredag på rätt dag! Lördag har sin givna plats näst efter den officiella mysdagen och ska spenderas på arbetet och på söndag är jag ledig igen så den känns himla fin!

Alltså, så går hela veckan!

                       
                                

                  

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-05-09 22:14:12

Låter inte helt fel. Såhär ser min vecka ut:

Måndag - ledig, möte med husföreningen

Tisdag - 10-23

Onsdag - ledig, läkarbesök

Torsdag - 14-23

Fredag - 10-16

Lördag - ledig, hjälpa till Linns mammas 50årsfest

Söndag - ledig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela