Frida & Seth

Mobilbilder!

Publicerad 2010-05-22 18:33:09 i Frida berättar...,



Med anledning av kommande klädbytardag i sommar vill jag bara visa hur populär en sån dag kan vara när det gäller barnkläder! Här är kön (en liten del av den) från bytardagen på Travet för nån helg sen! Det var otroligt mycket kläder och grejer därinne så jag tror nog att det räckte gott till allihopa som kom dit!



Efter min rusning bland skor, byxor och shorts åkte jag och Seth till Barnens Hus! Han var inte alls blyg därinne utan samlade på sig allt möjligt och bar runt på - "Seth haaa den" sa han efter varje fyndad leksak! Jag lyckades kollra bort honom när vi närmade oss kassorna och allt han fick med sig hem var en verktygslåda som jag själv valde ut åt honom!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-05-22 20:25:17

Jag jobbar dag, men slutar 16 om det skulle kunna fungera? Eller blir det för sent?

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-05-23 18:37:00

Jag är jäkulst partysugen, men är tyvärr upptagen under kvällen :-(

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-05-24 13:34:55

Jag gillar verkligen bilden på Seth i dräkten. Han ser så himla himla söt ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela