Frida & Seth

Igår startade min EGO-helg!

Publicerad 2010-05-29 17:46:13 i Frida berättar...,

Jag fick ut det allra bästa ur en fri och ledig eftermiddag/kväll igår! TOKROLIG shopping med Jottan (trots att jag inte köpte nånting) med efterföljande middag på restaurang och BRA biofilm med Erika, fredagen avslutades med en KUL pubrunda med en massa MYSIGA tjejer!

Bilderna visar när jag å Jottan tog mod till oss och provade hela FEM plagg var i på Gina Tricot (ett av dessa var ett FUL-plagg som den andra fick välja ut åt en...)! Det hade ju kunnat bli succé eftersom man är så feg på att ens prova kläder man inte är van vid annars, men vi valde ut så rent jäkulst hemska byxor åt varann att de fick åka tillbaka direkt på galgen!

        
                              Jag i lack-leggings..! Uuuuääähhh!

                    
Jottan köpte fin-fina kläder! Hennes FUL-byxor fick inte förevigas på bild!

          
                            Idag åkte vi på vårt första kosläpp!

Kossorna var väldigt lugna till en början, men efter ett tag började de nog "känna livet i sig" som de säger i Madicken-filmerna!

 Josse å Jottan!

 Hannes!

 Jottan!

 Ebba!

 Anna å Seth!

 Småkalvar!

Nyss kom Patrick hem från Biltema och jag ska strax krama Seth hej då för ikväll och åka ner till Anna för att ta en låååång dusch innan vi åker vidare till Lotta! Jag är så trött att ögonen inte vill va med längre snart, men jag hoppas att en varm avspolning ska göra susen mot min trötthet! Det är så efterlängtat med en riktig tjejhelg att jag inte kan missa nåt!

Imorgon väntar jobbet efter tre dagar ledigt. En annan helg får jag väl ta mig tid att träffa karln också..!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-29 22:41:11

Jottan trycker ner sig i soffan och känner sig otrolig över hur hon egentligen poserar på kort...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela