Frida & Seth

Vi var på vår vakt igår - vår Leo-vakt!

Publicerad 2010-03-02 11:29:09 i Frida berättar...,



Igår hämtade vi Leo på hans dagis på Morö Backe! Jag var lite osäker på hur han skulle ta det eftersom han visat rätt tydligt för Carro på morgonen att han inte alls var så intresserad av idén att moster och kusin skulle komma..! 

Men han verkade inte alls brydd av att bli hemskjutsad av oss! Istället skrattade killarna gott när jag tog ut svängarna med boben! 



Vem hade trott att kusinerna skulle va så goda vänner hela kvällen! Det brukar ju vara annat ljud i skällan om man säger så, men jag ska erkänna att de lekte så bra ihop att jag bekvämt kunde ligga i soffan och läsa böcker en stor del av tiden - Carro och Andrés nya, MYCKET FINA soffa! En sån skulle vi haft...

 Foto: Leo

 Foto: Leo

 Foto: Leo



Men vadnu?!? Vad skriker du för Leo?



Aha! En skrämselmanöver från badkaret!

Det är otroligt hur länge en sån lek kan hålla på! Jag vet inte hur många vändor Leo sparng gallskrikande in på sitt lekrum, bara för att direkt komma tillbaka samma väg och bli skrämd igen..!



Se bara på Seth skräckinjagande grimas!









En lugn och stilla lek! Ett bra samarbete!



Leo lovade imorse i telefon att vi skulle få komma tillbaka och leka mer en annan dag! Det gör vi gärna! Eller som Seth säger; "ja komme gaka"!


Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2010-03-02 18:39:16

Jag skulle oxå bli rädd om jag kom in på toan och fick se Seth med den minen..



läser att du ska på fest på lördag.. tror att mamma hade bokat in en middag då.. under helgen.. jaja.. vi får pratas ihop lite å se när vi kan träffas på MH.



Nu ska jag släppa in katterna och släpa ut mig själv för att ta in tidningen sen blir det dusch, ev. att hänga tvätt och definitift lägga sig i sängen å se lite tv.. kanske rent ut av hockey.. ja den som lever får se. Vi hörs!

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-03-02 22:30:30

Så himla coolt kort på Seth. Den kandiderar lätt till hans examensplakat om 16 år.

Postat av: Carro

Publicerad 2010-03-03 19:52:47

Tack för Leo-vakten! Kul att det gick bra, det får ni gärna göra om.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-03-04 21:18:58

Nope, jag kommer inte. Är inte hemma då, synd att det inte gick att lösa och ta en annan dag för det hade varit kul se alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela