Frida & Seth

Tjejferre!

Publicerad 2010-03-07 19:48:37 i Frida berättar...,



Hemma hos Sara!



Malin var där!



Jessica och Lotta!



Linn är skön!





Anna och Erika!



Lisbeth.



Becca!











Snacka fotogenique: a tjejer!

(Tyvärr fick jag inte med allihopa på bild... jag hade smutsig lins på typ två tredjedelar av alla kort, så de är slängda i papperskorgen, men jag är väldigt nöjd med de jag hittade till detta inlägg! Nöjda borde ni vara alla brudarna också!)

En jättekul fest blev det! Det var längesen vi träffades allihop på en gång!

Tack för en kul lördag!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-03-07 20:43:09

Ja fatta så snygga alla är! Helt galet! Inte kan man tro att vi närmar oss.... 25 år snart.



...24 år.



Ni blir bara snyggare för varje år!

Postat av: Doodle

Publicerad 2010-03-09 07:50:58

testing testing igen..



Ifall det funkar denna gången, så pum-eli-pumor! Så snygga vänner jag har!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela