Frida & Seth

Tack "goffa" för en toppendag!

Publicerad 2010-03-26 18:53:19 i Seth berättar...,


"Idag åkte jag, mamma å Tilde till mormor just innan lunch! Där åt vi först kroppkakor och sen tog vi bilen till Solbacken! Mamma körde så jag fick mormor för mig själv i baksätet.



När vi kom in på första affären - Jula - var jag tvungen att dra efter andan! Vilken himla snygg och fin skoter som stod och bara väntade på mig!



Tyvärr fick jag inte köpa med den hem.

Sedan följde ett par affärer till och vi strosade runt och kollade på mycket roligt tex. skoterhjälmar, kläder och borstar!

På Maxi fick jag gå och fika bulle med mormor alldeles själv medans mamma gick runt i butiken och handlade våran mat! Mamma köpte en hel del gott till mig så jag har nåt till både lunch och middag för ett bra tag framöver! Men mormor...hon köpte en traktor till mig!

Lyckan var gjord!

Tack å kram!"

/Seth

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-03-27 12:24:14

Kom igen Seth! Ta och ta fram hårdhandskarna - tjata på mamma och pappa tills de köper den där skotern åt dig!



Jag tror att precis alla barn utom dig har en egen - säg det till mamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela