Frida & Seth

Kort om familjen!

Publicerad 2010-06-30 09:46:54 i Frida berättar...,

Seth fiskar med sitt nya "böö" (fiskespö) överallt och hela tiden! I badkaret, från vagnen, sittande på bron... Han får napp varje gång och mumsar sen i sig sprattlande, råa fiskar!

Tilde kom hem från kollot i stugan i måndags och är lite sommarvärmeslö!

Patrick har redan packat sin väska inför fiskeresan på fredag! Han har peppat i flera månader för detta!

Jag ser framemot en ledig helg och väntar sovfrämmande på lördag av Josse & Hannes och klädbytardag på söndag med en massa tjejer!



Snart är vi sommarlediga också!

Patrick får semester när han jobbat klart nästa vecka och jag går av mitt sista pass på morgon den 19:e juli!

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2010-06-30 20:57:32

Jag packar bilen på fredagskväll då Hannes lagt sig. Ska vi planera nå mat lr ska vi ta det då? Vi kommer ju som sagt säkert ganska tidigt.. om ni ändå kommer att va det. Ska vi fara å bada i Kåge om solen skiner?!



Marika var sugen på fikabuffen, om det inte skulle krocka med en massa husfixargrejer.. får höra närmare söndag om det. Nu ska jag ta och betala räkningar.. för det har inte jag gjort än.



Om du skulle ta hem vagnen jag ska köpa på torsdag så borde jag ju inte behöva packa med våran stora?

Vill du att jag sätter över pengar till dig nu på en gång? Jag gör det.

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-07-01 13:00:07

Va dålig jag blivit på att kommentera. Du är fortfarande jätteduktig Frid.

jag läser allt du skriver men sen händer alltid nåt på fb osså tar jag saker där istället. Typ pokar dig =)



Men över till svaret från min blogg. Jo, det är jätteskönt att ha det städat hemma. Nu ska jag snart ta tag i källarn nån dag. typ.. om några veckor kanske. Den börjar bli knökfull igen och jag vill inte ha det så.



Söndan kommer bli stek känner jag på mig. Idag är inte det. Regn och drakbåt ikväll, hur ska det gå! Jag måste köpa nya skor känner jag. Sånna som går att använda på festivalen även om det regnar och man är rädd att bli trampad på. Gympaskor är inte stek. Kanske måste dra på stan. Ja det ska jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela