Frida & Seth

Jaha, där var den igen...

Publicerad 2010-06-14 20:14:36 i Frida berättar...,

Börjar känna ryggvärken smyga sig på nu igen...



...bäst att förbereda med spikmattan inför natten...


Update 21.28
 

FAN, FAN, FAAAA-AAAAN! 


Update tisdag


Två timmar på akuten inatt mellan halv två och halv fyra... Ingen kö så jag fick komma in direkt, ta prover och sen en spruta Diklofenak i höften! Där låg jag sen på britsen med en filt över mig och kände smärtan avta...och somnade! Något pyttelite förhöjt levervärde fick jag till slut fram att de hittade...läkaren frågade mig hur ofta jag drack alkohol...säg, hur många gånger i veckan..?!! Skojar de?!? Får åka och ta nya lever/gallprover till veckan på vårdcentralen och läkaren på lassa skulle försöka skynda på min gallröntgen. Så ligger landet just nu.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-06-15 00:22:01

Va fan!! Om jag bara kunde göra nåt för dig lillvännen. Har du frågat om Papaverin?

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-06-15 05:44:53

Huvva! Skickar lite av min rygg till dig elektroniskt och hoppas att det hjälper.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-06-15 17:29:06

men jäkla helskotta så värdelöst att vara sjuk och ha ont!



Hoppas det blir bra riktigt riktigt snabbt!

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-06-16 00:59:40

Men huga kompis!!

Visst ljög du och sa att du tokdrack varje tis, ons, tors? Det hade vart lite roligt =)

Hoppas nu på snabb förbättring.

Postat av: Thesso

Publicerad 2010-06-16 08:17:02

Stackare!!

Men du, tycker du diklofenak hjälper? Har som inte hört nån som är direkt positiv till det. Kan dom inte bara ge dig en kortison spruta istället?

Nu kommer sviterna av ditt alkoholiserade liv ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela