Frida & Seth

Inte lätt...

Publicerad 2010-06-01 20:45:59 i Frida berättar...,

Förövrigt kan jag inte heller sjunga... När Seth och Patrick kom till kyrkan för nån helg sen för att höra mig sjunga med kören hade Seth bara skakat på huvudet när Patrick frågade om jag sjöng bra..! Och när jag sjunger i bilen eller hemma framför datorn hör jag från sonen "DUUTA GIIDA", "DUUTAAAA GIIDA"!

                                                   


Har jag berättat för alla när Seth kaxade upp sig mot mig i helgen som var..? Det var så roligt, jag var tvungen att skratta..! Efter en lång dag med kosläpp och fikafrämmande var min energibank tämligen fattig, så när Seth just var på väg att rulla ut ännu en toalettrulle över hallgolvet (tänk vilket spill!) röt jag åt honom att "SLUTA" och ryckte åt mig rullen! Varpå Seth spärrade ögonen i mig och replikerade; "DUUTA SÄLV"!

Ha, ha, ha! Där fick jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela