Frida & Seth

Har du sagt det så!

Publicerad 2010-06-12 20:35:21 i Frida berättar...,

Under Patricks första semestervecka åker vardagsrumsgolvet ut och mer isolering ska ordnas där under!

Jag har erbjudit mig att hålla resten av familjen ur vägen de dagar jag är ledig så att Patrick kan jobba ifred och mer effektivt! Skittrist arbete, men vill man ha bra värme i huset är det bara att göra´t!

Dessutom hoppas jag att han kan arbeta undan det mesta under den veckan så vi kan få mer ledigtid tillsammans när jag väl går på semester! Nog för att vi bestämt oss för INGEN riktig semestertripp, bara ta dagarna som de kommer och göra dagsutflykter när det känns bra.

FEM VECKOR tills min semesterperiod börjar!



Börja om från början...

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-06-12 22:08:30

Hur ska ni isolera?



Går det inte bara att spruta in sånt där i väggarna eller är det golvet som ska öppnas och fyllas?

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-06-12 22:25:41

Men då så! Tänk att projekt alltid föder fler projekt! kommer att följa ditt hallprojekt med stort intresse.

Postat av: Carro

Publicerad 2010-06-14 21:38:41

Ni är så välkomna på besök när Patrick ska arbeta. Bara 3 arbetsdagar kvar, sen är det SEMESTER!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela