Frida & Seth

Varför jag vantrivs hemma nu...

Publicerad 2010-07-13 22:18:23 i Frida berättar...,

HEMSKT vad jag tycker detta är jobbigt att komma hem till!



Ingen isolering inne...ALL isolering ute på gräsmattan!

Nu; all isolering inburen i garaget tillsvidare...



Datarummet är förråd!



Gamla hallen är smal genomgång!



Köket är kök/tv-rum!

 

Tur att Seth älskar att dra på sig sina arbetshandskar och "gäppa till"!
Han kan verkligen jobba hårt och han gör det med en sån glädje!

Just nu ser jag inget slut på detta elände...det är mycket som måste göras...saker måste tänkas igenom...ska vi till exempel passa på att tapetsera om också...?

Grovarbetet gör Patrick under denna vecka och jag och Seth håller oss undan så gott det går!

Onsdag: Hänga hos Josse i Byske från 11.00! Räkmackor med Anna, Thessan&Co här på kvällen!

Torsdag: Åka till Petikträsk med mamma!

Fredag: Ledig förmiddag. Jobb 14.30...

Lördag: ...15.00!

Söndag: Jobb 14.30...

Måndag: ...10.00 - SEMESTERN BÖRJAR! 



Undrar när vi kan känna tt vi har semester..?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-07-17 00:42:35

Jo det såg rent för jobbigt ut när jag var där. Förstår att du vantrivs. Hur långt beräknas det ta innan allt är gjort och ni kan leva igen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela