Frida & Seth

Fredag idag!

Publicerad 2010-07-23 21:43:51 i Frida berättar...,

Jag hade fredag redan igår så jag har verkligen långhelg nu!

Patrick åkte igår iväg med sina polare för deras årliga stugfest ute på en ö.
De kallar det för "fiskeresa", men de är nog mest där för att "pimpla"!

Jag, Seth och Tilde har tillbringat denna dagen i Byske! Det blev marknad med sedvanlig inhandling av sockar (10 par för en hundring), middag hos Josse med morsfars våra och på vägen hem åkte vi förbi Jennie och hennes två grabbar som också är utan pappa tills imorgon! Lille Ossian (som blivit så himla duktig på att prata nu efter att precis ha fyllt 2 år) berättade för mig att "pappa borta, leka med Patrick"!



Seth fyndade (som vanligt, vid ett loppisbord) en kassettbandspelare med mikrofon för femtio kronor! Värt! Nu blir det mycket sagor och sång!


Kul dag! Dag fem på semestern..!


Och, pappa/mamma ska börja blogga nu också! Håll utkik efter www.paradistorpet.blogg.se!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-07-25 19:02:02

Du kan tänka dig mig i bilen på drive in-stället.

Jag ringde nervöst Pelle och försökte få seriöst info om hur jag skulle gå tillväga.

Väl framme darrade kortet och jag försökte se världsvan ut när jag skulle "dra" det och tydligen trycka min kod när expediten berättar att det ska "stickas in" och inte "dras". Min värld rasade och jag skämdes.



Nu är det gjort iaf. Mitt första kortköp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela