Frida & Seth

Måndag 26 Juli

Publicerad 2010-07-26 21:46:13 i Frida berättar...,



Typ 1 vecka gamla bebisar med deras mammor! Benita, Ebba, Gunder och Anna!

 
 

Så pyttiga och söta!
De kommer att ha det lika skoj som Seth, Anton och Alma hade tillsammans idag!  



Det är en av fördelarna med att ha ett halvrivet hus...att man inte vill vistas där alltför mycket utan kommer ut och träffar en massa folk istället! Det har inneburit en hel del spontana besök hos vänner och bekanta och jag räknar med att vi kommer att bjuda in oss själva fler och många gånger till de vi känner! Till hösten hoppas jag att vi kan bjuda igen dessa kaffekoppar hemma i vårt färdigrenoverade hus och i vårt nya kök!

En första skiss är gjord för köket nu och den känns superbra (tack Carro och André...fast jag hade lite lätt fel i mina mått insåg jag när jag kom hem...)! Om en vecka börjar snickarfirman om att jobba efter semestern och jag hoppas, hoppas, hoppas att de kommer hit direkt då och ger oss lite hålltider och mer konkreta datum för det riktiga startskottet för renoveringen!

Men tills dess återkommer ständigt frågan; vart ska vi idag då..?

Inför imorgon är det dags att ställa väckarklockan..! Vi drar till Teknikens Hus i Luleå med Jennie & Co! (Om Rickart och Vivi kommer med också återstår att se... Blink, blink!)

"Teknikens Hus i Luleå är Sveriges nordligaste science center. Sedan starten 1988 har vi välkomnat mer än tre miljoner nyfikna och experimentsugna besökare."

Yes! Det kommer att bli en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela