Frida & Seth

Fredag; altanbygge!

Publicerad 2010-07-02 21:15:04 i Frida berättar...,



Fick mig lite inspiration till mitt eget projekt (trappsteg runt hela inglasade altanen) idag när vi for för att hjälpa till med Carro & Andrés nya altan! Jag skötte lite skruvborrning medans karlarna mätte, sågade och gav mig tips allteftersom på hur man ska gå tillväga när man bygger!

Det var en sån alldeles superhärlig dag med vackert väder och glada smågrabbar!





Note to self: köp ny pool till Seth ASAP!





Finaste Tilde!



"Hej", sötaste Hugo!

Första ensamma dagen avklarad nu då... Patrick åkte 06.00 imorse och jag å Seth steg upp strax efter... Jag räknar med att vi ska få sova ett tag längre imorgon eftersom Seth var vaken till halv nio ikväll... Jag hoppas då det iaf efter en hel dag ute, skrovmål från Frasses till middag, promenad och sen typ halva "101 dalmaniter" på tv...där gav Seth upp och ville bli uppburen till sitt rum! Godnatt! 

Imorgon bitti kommer Josse och Hannes och stannar tills på söndag! Vi ska imorgon följas in till stan för att fira mormor, jag ska hinna städa, Josse ska hinna baka och sen ska det laddas inför söndagens klädbytardag!

Men nu först...jordgubbar till mig!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2010-07-03 16:55:11

Skönt att se att killarna redan börjat dricka öl. Carlsberg.. mumma!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela