Frida & Seth

10 saker ni kanske inte visste om mig...

Publicerad 2010-01-22 22:00:40 i Frida berättar...,

Det är meningen att jag ska skriva 10 saker ni kanske inte visste om mig.

Here we go..

1. Jag har väldigt mycket åderbråck, speciellt på knäna. Det ser ut som maskar under huden där ibland..!

2. Jag somnar bäst liggande på rygg, med händerna innanför pyjamasbyxorna (men dock utanpå trosorna!) och handflatorna på höftkulorna.

3. Jag önskar hitta inspiration och en jävulskt bra idé till att skriva en roman i framtiden.

4. Jag brukar söka efter passande bröllopsdatum i mobilens kalender när jag inte kan sova. Just nu ligger 10-11-12 bra till. En lördag.

5. Sen använder jag min mobil till att skriva ner smarta saker jag kommer på i ett nytt sms och sparar i Utkast, när jag ligger och inte kan sova. Senast - en idé till min roman.

6. Jag gillar verkligen att lägga nya jobb-scheman!

7. Jag fiser aldrig inför folk, familj eller vänner.

8.  Jag önskar mig alltid samma sak när jag ser ett stjärnfall eller när digitala klockor visar samma siffror på båda sidor : - alltså 01:01, 23:23, 17:17...

9. Jag knackar mig fortfarande på ryggen tre gånger om jag gått över en A-brunn.

10. Jag sopar damm och skäp under hallmattan när jag "tvärstädar".


Nu utmanar jag den som känner sig utmanad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela