Frida & Seth

Lilla julafton!

Publicerad 2010-12-17 21:52:19 i Frida berättar...,



Hela familjen Lindholm/Öster!



Seths julmatstallrik!

Skoja inte att det var gott med all mat!









Klappar, klappar, klappar!



Vad nu...vem är det som brumelibrummar där..?



First time; Seth "gatt inte gädd gåtten"!









Nöjd kille!





Hej då tomten! Vi ses om en vecka igen!







Bland annat... alla möjliga fordon, pyjamas, leklera, pengar, skidor, stoooor bilbana och ett jägargevär fick Seth i afton!





Inatt sover han med sitt "gäär""..!

 Tack för en mysig kväll Leffe&Meta!



Nu tror jag att jag å Tilde ska gå upp och sova!

Sov gott!


Ps. Glöm inte JULTON i Kågekyrkan imorgon kl.16.00!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-17 22:15:57

Vad mysigt ni ser ut att ha!! :)



Ja, det var tur att ni åkte i tid, nu står mycket still, men det är värst i Europa, Sverige drabbas mest av förseningar.

Det är klart att flyga kan vara nervöst om man inte är van det. Jag kan tycka att det ibland är obehagligt men jag litar så mycket på tekniken, du vet jag älskar ju flygplan! :)

Jag pratade faktiskt med en pilot en dag som sa såhär. "Nja, det är faktiskt inte så svårt att flyga, maskinen gör det mesta själv. Vi piloter ska inte ha så mycket kred egentligen.." Jag hann bli lite orolig innan han utbrast "Men en sak ska du veta, förjävla säkert är det, det ska mycket till innan det händer något." puh! :) Men det är ju faktiskt så att måste flyga varje dag, samma rutt i 22 000 år för att vara säker på att dö i en flygolycka. Det är sant! :)



Oj va långt det blev! Kram på dig.

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-18 17:02:30

Vad mysigt, Jag älskar verkligen att Tomten kör skoter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela