Frida & Seth

Diverse bilder!

Publicerad 2010-12-18 20:56:59 i Frida berättar...,



Ingenstans går Seth nu utan sitt "gäär"! Många älgar har mött sitt öde under dagen..! 



Imorse jobbade Patrick hårt med att bygga ihop den dryga tio meter långa bilbanan..!



Farbror "Gicka" hjälpte tomten att köpa den till Seth!



"Gättegoolitt", tycker Seth!



Seth lånar "pappas gator" när bara jag å Seth är hemma..!



Seth i badkaret hemma hos "gommo" för ett par veckor sen!
Efter väl utfört arbete (tvättat hår) fick han en belöning - skumtomte!

 

Julfikat hemma hos Benita i tisdags! Seth å "galla koppisar"!



Idag har Seth degat!

 

Rickard å jag fånade oss bara framför kameran!

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-12-19 03:31:24

Han ser ut som en Emil där han ligger i sängen med sitt gevär. Skämta inte att Hannes har fått för mycke nyponsoppa. Igår kväll efter att han lagt sig så vakna han och var på väg över sängkanten då Rikard kom in i rummet hans.. doften var inte hallon och det rann... från blöjan. Bara att bära ner, klä av och stoppa i duschen. Nu för lite mer en än halvtimme sen.. samma sak igen. Hannes följer inte med till stan, men jag gör det. Jag lovar och svär att det inte är magsjuka. Vi hörs lite senare. Ska blogga lite nu!

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-12-19 23:50:22

Men tusan så söt han är när han sover med geväret i famnen.

Nu sitter jag framför datorn och fryser massor. Det blir sällan varmare än 19 grader i min lägenhet och golvet är ännu kallare. Jag borde gå och lägga mig för jag jobbar dag imorgon och måste skotta lite antar jag innan jag åker nånstans. Joobbigt!

Fast inte lika jobbigt som många andra.



Söndagar är inte min grej heller. Jag har haft en bra söndag när jag varit med nån men såfort jag blivit ensam har jag blivit nere. Så där söndagstråkigt nere. På tisdag ska jag på stan och köpa lite julklappar. Det ska gå fort och vara smärtfritt. Tjillevippen!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-20 15:54:58

Vilken sötnos. Inga tjuvar som vågar sig på en sovande Seth iaf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela