Frida & Seth

Snabbt bara!

Publicerad 2010-08-17 18:54:19 i Frida berättar...,

Just nu finns det ett golv i vardagsrummet...ett golv gjort av isolering, vit isolering typ frigolit. Det är det närmaste vi kommit ett golv på många veckor! Imorgon börjar rörmokaren arbeta och cementen är beställd till på fredag - så till helgen är det gjutet!

Annars jobbade jag första arbetspasset igår, satt rätt fint med en ledigdag idag..! Vi har hängt hela dagen med Benita och hennes ungar och just nu sitter jag på Morö backe med två snälla killar som gillar Pippi Långstrump! Jag och Seth barnvaktar Leo och än så länge går det smärtfritt! Det är bara maten som vi skulle behöva diskutera mer om... Men det är ju ändå många som klarat sig hela somrar på fil-modellen!

Förresten! Seth fick igår godkänt på hörselprovet och vi behöver alltså inte längre fundera på om han verkligen inte kan eller om han bara låtsas att han inte kan höra..! Jag fick svar på min egen undersökning också, vilken visade GALLSTEN. Eventuell operation kan komma på tapeten senare. Men först vill jag nog riva ner våra gamla tapeter och sätta upp nya i vardagsrummet!


Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela