Frida & Seth

Tävling pågår!

Publicerad 2009-09-27 21:47:10 i Frida berättar...,

Jottan efterlyste uppdatering. Har försummat bloggen lite, ja. Men till fördel för mer träning!

Jag och Patrick går in på tredje veckan av vår bantningstävling imorgon. Varje måndag väger vi oss, så det blir till att kissa extra mycket när jag stiger upp för att sen ställa mig på vågen! Målet i tävlingen är att först gå ner tio kilo och efter första veckan hade jag knappt tappat 1 kilo medans Patrick glänste med att ha gått ner säkert 3!

Patrick rivstartade med att ge sig ut och springa typ fem gånger första veckan! Jag kom inte riktigt igång lika bra, men nu turas vi om att stänga in oss här i nya sovrummet och "spinna" på träningscykeln som vi hämtade hem i veckan! Jag ska också låna mammas gå-stavar så snart som möjligt för att få ut mer av mina promenader!

Genom en jobbarkompis blev jag för en vecka sen medlem i viktklubb.se där jag dag efter dag klickar i vad jag ätit och får sen uträknat hur många kalorier som återstår under dagen och hur jag håller mig inom de givna ramarna kring procenten kolhydrater/proteiner/fett.

Patrick verkar ska pröva på GI-metoden (inspirerad av Rob), med början imorgon!


Vem som till sist står där triumferande med tusenlapparna i handen återstår att se..! Det är en bra bit kvar ändå!

Mest taggad vinner!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-09-27 21:53:46

Ahhh uppdatering!



Frida! Ta och google på "modell" + "skog" om du inte redan är nervös så kommer du att bli det nu!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-27 22:07:51

JA! MOhahahaa! Nu måste vi ta och jobba på våra "modellsmiles"

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-09-27 22:12:26

För mig fungerar nog precis alla helger, denna gång får Pelle ta och vänta med alla sina planer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela